Pengedar dan Stokis Shaklee Johor

Assalammualaikum

Masih mencari-cari pengedar Shaklee di kawasan Johor?
Saya menyediakan COD ke kawasan Pekan Nenas, Pontian, Benut dan Kukup.
*COD ke kawasan lain boleh di bincangkan*
Saya juga menyediakan khidmat pos laju ke SELURUH Malaysia.

Jangan risau saya merupakan Pengedar Shaklee yang sah berdaftar, terlatih dan berpengalaman sedia membantu anda dengan memberi consultation yang terbaik tentang cara makan bagi setiap produk yang anda beli dari saya.

Jangan tunggu lagi, boleh hubungi saya:

Jeelyana (013-7115530)
Pengedar Shaklee Johor, Pontian, Pekan Nenas, Benut, Kukup

KELEBIHAN MEMBELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA:

1. Saya pengguna tegar Shaklee selama 5 tahun dan masih consume sehingga kini

2. Bersama dengan team Superstarz (upline) yang berpengalaman luas tentang Shaklee yang telah consume Shaklee selama 20 tahun

3. Mendapat consultation eksklusif dari saya kerana team Superstarz mempunyai upline yang ada sijil nutritionist (pakar nutrisi yang di iktiraf oleh Shaklee). Jadi segala consultation cara makan dan produk sentiasa di rujuk kepada pakar nutrisi terlebih dahulu.

4. Dapat stok produk Shaklee yang fresh dari HQ Shaklee

Jadi, apa tunggu lagi? Hubungi saya segera!





#ingatjeelyingatshaklee



Comments

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee