Gembira di Hari Raya dengan Shaklee

Selamat Hari Raya Aidilfitri! Seronok raya kalini, kita boleh berkunjung ke rumah sanak saudara. Bagi Jeely, apa yang paling best di Hari Raya ialah, dapat berkumpul ramai-ramai dengan saudara mara, sambil mengeratkan silaturrahim.

Selamat Hari Raya dari kami

Meriah kan! Tiap kali raya, inilah paling ditunggu. Berkumpul ramai-ramai, makan sedap-sedap beraneka juadah! Tapi kena beringat juga, kesihatan harus dijaga. Jeely sudah semestinya akan “Raya dengan Shaklee” untuk jaga kesihatan diri dan famili. 

Waktu puasa haritu Jeely turun 3kg dalam masa sebulan. Bila tiba Hari Raya, baru raya ke-4 dah naik 1kg. Haha! Tapi jangan stress, itu normal. Makanan raya sedap-sedap kan, tengok lah ni.

Antara menu Jeely di Hari Raya 

Sebab tu kita wajib “Raya dengan Shaklee” untuk membantu berat badan kita turun/maintain, dan juga untuk mengelak lemak jahat/kolestrol jahat dari menempel. Ini bahaya tau!

Jom Raya dengan Shaklee!

Di musim perayaan ni, memang kita tak boleh elak dari makan rendang, kuah lodeh, ayam masak merah, nasi briyani, kuih raya yang manis dan berlemak butter.  

Untuk pastikan kesihatan kita terjaga, Jeely suggest untuk ambil Set Kurus Raya ni. Tak semestinya untuk kurus sahaja, set ni juga bagus untuk kolestrol!

Raya dengan Shaklee: Set Kurus Raya

Ini antara Set Hot Selling yang ramai orang suka. Barulah kita “Raya dengan Shaklee” bila ada set ni. Antara fungsinya: 

Herb-Lax

Membantu yang ada masalah sembelit. Bila hari raya kita kurang makan buah-buahan & sayuran, mostly makan berlemak dan manis! Ini punca kepada sembelit. Jadi Herb-Lax bantu pembuangan lebih lancar, perut rasa lega dan “lapang”.

Alfalfa Complex

Menghilangkan toksin dari badan dengan membersihkan hati, darah, usus (detox). Ia juga bantu bagi yang ada masalah kembung perut dan “angin badan”. Alfalfa juga bantu melawaskan penghadaman.


Omega Guard


Ia mengandungi Fatty Acid Omega 3 iaitu lemak sihat yang bantu untuk singkir lemak jahat dalam badan kita. Bestnya lagi, Omega Guard juga boleh bantu untuk control craving/kurangkan nafsu makan. Selain itu, ia juga sangat bagus untuk kesihatan jantung dan mengawal kolestrol!


Lecithin


Membantu untuk menguraikan lemak atau memecahkan lemak menjadi molekul kecil supaya ia senang disingkirkan. Raya ni banyak makan lemang dan rendang, jadi wajib makan Lecithin tau!

Nak Set Kurus Raya Shaklee?

Boleh dapatkan dari Jeely segera!
Jeely akan explain lebih details tentang set ni. Extra Special, korang akan dapat tips untuk kurus dan cara consume Set Kurus Raya dengan guide yang betul! Barulah kesannya terbaik!

Nak join Shaklee klik: Join Shaklee

Nak beli Set Kurus Shaklee klik: Set Kurus Raya

Hubungi Jeely:

Wassap/Call: 013-7115530

Cepat dapatkan Shaklee dari Jeely segera!

#ingatjeelyingatshaklee














Comments

  1. wahh meriahnya raya bersama keluarga, selamat hari raya.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Kak Ja. Betul, raya ni makan macam-macam, Vitamin Shaklee sangat penting! 👍

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee