Insentif Shaklee Paling Best di Malaysia

Ada dua perkara penting yang kita perlu ambil berat bila nak mula berbisnes. Pertama, adakah produknya bagus & berkualiti? Kedua, apa ganjaran yang bisnes tu tawarkan.

Bisnes: Produk atau Cashback?

Produk Shaklee telah wujud dan bertahan di dunia ini lebih dari 100 tahun. Ini membuktikan bahawa produknya sangat berkualiti. Shaklee sangat menjaga kualiti & ketulenan produk (ada Paten). Setiap tahun juga Shaklee melakukan RnD untuk memastikan produknya sentiasa berkesan dan selamat.

Insentif Shaklee: 3C

Shaklee adalah bisnes yang memberi ganjaran atau Insentif paling lumayan kepada pengedarnya. "Insentif Shaklee" yang Syarikat Shaklee berikan merangkumi 3C: Cash Bonus, Car Bonus, Convention Bonus.

Insentif Shaklee #1: Cash Bonus

Cash Bonus Shaklee

Cash Bonus Insentif Shaklee yang ditawarkan sangat lumayan. Pengedar Shaklee boleh mendapat keuntungan dari untung runcit yang besar dan juga dari cashback setiap kali kita membeli.

Cashback ini dikira berdasarkan nilai UV (point) bagi setiap produk Shaklee yang dibeli. Semakin banyak pembelian, semakin besar nilai UV, semakin banyak cashback yang kita dapat. Kita boleh dapat cashback sehingga 21%!

Bonus Shaklee

Selain dari itu, Cash Bonus Insentif dari Shaklee juga menawarkan, “Bonus Leadership”. Dalam Shaklee ada 7 rank: Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator, Master Coordinator (high rank). “Bonus Leadership” ini diberikan kepada Leader bermula dari Supervisor as Insentif for growth team (Leader layak dapat atas usaha membantu team mereka naik rank).


Bonus Shaklee adalah unlimited. Jika kita kuat berusaha, maka kita dapat bonus besar! Shaklee boleh bayar kepada pengedarnya seberapa banyak pun amount nya, dari puluhan ringgit sehingga ratusan ribu ringgit Shaklee boleh beri bonus. 


Insentif Shaklee #2: Car Bonus


Car Bonus Shaklee


Car Bonus daripada Shaklee diberi dalam bentuk wang ringgit yang dimasukkan dalam account kita, bukan Shaklee beri kita kereta tau.


Duit “Car Bonus” tu kita bebas gunakan untuk apa sahaja. Tak semestinya untuk kereta, kita boleh gunakan duit tu untuk belanja, shopping, simpanan, beli emas, bayar bulanan rumah, sekolah, apa sahaja. Seronok kan!


Car Bonus diberikan setiap bulan kepada pengedar Shaklee yang layak. Ada cara pengiraan point untuk melayakkan diri dapat Insentif Shaklee Car Bonus ni. Boleh terus tanya Jeely untuk details ye.

Insentif Shaklee #3: Convention Bonus

Convention Bonus Shaklee


Convention” di sini bermaksud “Pelancongan”. Shaklee sediakan trip pelancongan 5 star setiap tahun ke “International Trip” dan juga “Regional Trip”.


International Trip: Negara yang jauh dari Malaysia


Reginal Trip: Negara yang berhampiran dengan Malaysia


Bagi Muslim, Shaklee juga sediakan pakej Umrah VVIP kepada pengedar Shaklee. Kita boleh pilih sama ada nak pergi Umrah ataupun nak pergi trip holiday ke negara lain. Best kan! 


Bukan itu sahaja, Trip Pelancongan ni semuanya di sponsor oleh Shaklee dari tiket flight, hotel dan duit poket. Kita hanya bawa diri dan enjoy sahaja kerana semuanya FREE!


Walaupun Free, tapi jangan pandang rendah dengan Shaklee, kerana trip holiday ni memang bertaraf 5 star! Pasti seronok bukan kepalang. Kita juga boleh bawa family bersama dengan trip holiday Shaklee ni :)


Jom join Shaklee! 


Kita boleh dapat kesemuanya 3C ini! Untuk tahu lebih details lagi tentang cara untuk dapatkan Insentif Shaklee: 3C ni, boleh hubungi Jeely untung explain lebih mendalam.


Nak join Shaklee klik sini: Saya nak Join!


Hubungi Jeely di sini:


Jeely: 013-7115530

Jeely: whatsapp

FB: Jeelyana Andik Makah

IG: shakleeby.jeely

Youtube: Jeelyana Andik Makah 





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee