Pengedar Shaklee Johor Bahru : Jeely (013-7115530)

Masih mencari-cari dimana nak dapatkan produk Shaklee? Macam mana dan dengan siapa nak dapatkan produk Shaklee? Jangan risau, saya Pengedar Shaklee Johor Bahru : Jeely (013-7115530) , sedia membantu anda semua. Saya menyediakan khidmat COD ke kawasan Skudai, Taman Universiti, Bukit Indah, Pekan Nenas, Pontian, Benut dan Kukup. (Jika ada permintaan COD ke area Johor yang lain, masih boleh dibincangkan dan dipertimbangkan). Walaupun saya Pengedar Shaklee Johor Bahru, namun saya boleh mengedar ke SELURUH MALAYSIA, dengan menawarkan "everyday posting". 
PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU (JEELY 0137115530)






KELEBIHAN MEMBELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA

1. Saya pengguna tegar Shaklee selama 5 tahun dan masih consume sehingga kini

2. Bersama dengan team #superstarzfamily #buildbyme yang sangat berpengalaman luas tentang produk dan bisnes Shaklee selama 20 tahun


3. Mempunyai "product knowledge" tentang  produk Shaklee atas bimbingan doktor yang berpengalaman

4. Mendapat consultation eksklusif dari saya kerana team #superstarzfamily mempunyai upline yang ada Sijil Nutritionist (pakar nutrisi yang diiktiraf oleh Shaklee). Jadi segala consultation cara makan dan produk sentiasa di rujuk kepada pakar nutrisi terlebih dahulu.

5. Dapat stok produk Shaklee yang fresh dari HQ Shaklee



KELEBIHAN MENDAFTAR AHLI DENGAN SAYA DAN TEAM #SUPERSTARZFAMILY


MANFAAT DAFTAR AHLI SHAKLEE


Sila hubungi;
013-7115530 (Jeelyana)
FB: Jeelyana Andik Makah
IG: theandik
#ingatjeelyingatshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee