Shaklee Bisnes Online Terbaik Malaysia Pulangan Lumayan

Zaman sekarang ni kalau kita tengok ramai orang buat dua pekerjaan. Contohnya, siang kerja di ofis, malamnya pula ada yang bawa grab


Ramai yang mencari pekerjaan sampingan sekarang

Ada juga yang kerja makan gaji tetap sambil berbisnes. Tak kira bisnes jual tudung, makanan atau apa sahaja yang boleh dapatkan duit.

Nak dijadikan cerita, dulu Jeely pun pernah bekerja makan gaji di syarikat swasta. Bila dah kahwin lepastu bersalin, Jeely resign kerja tu dan duduk rumah jaga anak sambil buat Bisnes Online

Ni lah Bisnes Online yang Jeely jatuh hati terus lepas consume produknya: Bisnes Shaklee.

Jeely start Bisnes Online Shaklee sejak 2017

So far, bisnes Shaklee ni antara bisnes online paling best yang Jeely pernah buat dan tak memeningkan kepala nak fikir segala benda. 
Bisnes Online Shaklee antara bisnes paling BEST Jeely pernah buat. Mudah diuruskan, risiko rendah, Company jaga kebajikan ejen.

7 SEBAB KENAPA SHAKLEE BISNES ONLINE PALING BEST DI MALAYSIA

1. MODAL RENDAH / RISIKO RENDAH 

Dalam Bisnes Shaklee tidak ditetapkan berapa modal yang perlu dikeluarkan untuk run bisnes online ni. Just bayar yuran keahlian RM35 untuk join membership Shaklee atau korang layak dapat FREE MEMBERSHIP (T&C apply).

Renew setiap tahun pun FREE sahaja dengan beli apa-apa produk Shaklee. Best kan, takde syarat yang ketat pun untuk mulakan bisnes Shaklee. Tak ada juga risiko "simpan stok bawah katil".

2. SISTEM SHAKLEE YANG ADIL

Bisnes Shaklee sangat menjaga kebajikan setiap ejen. Tidak kira korang pangkat paling tinggi atau rendah. Harga setiap produk memang Company (Shaklee) dah fix

Tiada istilah rank tinggi dapat harga murah "kaw kaw", rank rendah dapat harga biasa. Semua ejen dapat harga sama dan tidak boleh sewenangnya turunkan harga ikut kehendak sendiri.

3. BONUS SHAKLEE YANG TINGGI

Bonus Cash Bisnes Shaklee

Bonus Cash plan Bisnes Shaklee yang ditawarkan sangat tinggi, sehingga boleh dapat 21% bonus daripada sales. Tak termasuk lagi dengan bonus "Leadership" yang kita dapat bila ada team.

Konsep Bisnes Shaklee ni mudah & adil, "bila kita buat kerja, kita dapat bonus besar". Tiada istilah "Leader boleh goyang kaki" terus dapat bonus besar. 

4. MELANCONG FREE DENGAN SHAKLEE

Selain dapat bonus Cash, dengan Bisnes Shaklee juga boleh dapat trip pelancongan luar negara! Semua ditaja oleh Shaklee, PERCUMA! kita tinggal bawa diri dan pakaian nak OOTD sahaja hehe.

Bagi Muslim, Shaklee juga ada tawarkan pakej Umrah VVIP.

5. SISTEM BISNES ONLINE YANG CANGGIH

Website Shaklee sangat "mesra pengguna". Semua details produk, bahan untuk training, promotion setiap bulan, point & bonus yang kita dapat, data customer kita, semuanya ditunjuk dalam Website Shaklee.

Bukan itu je, Sistem Bisnes Online under Team Jeely pun hebat. Kami akan ajar cara-cara untuk dapat sales gemuk dengan Bisnes Online je.

6. PRODUK EVERGREEN & ADA PATEN

"Gold Award" Malaysia Trusted Brand 2021/2022, Product Shaklee

Produk Shaklee antara produk yang high demand dan pernah menang Award "Reader's Digest Gold Award Malaysia, The Most Trusted Brand for Health/Supplement 2021/2022". Pilihan ramai oleh rakyat Malaysia.

Ada ingredients dalam Product Shaklee yang telah dipatenkan, untuk memastikan ketulenan & kualiti produk Shaklee terjaga. 

7. FLEXIBLE WORKING

Macam Jeely sebagai surirumah sepenuh masa, Bisnes Online Shaklee ni memang sangat memudahkan. Tak kira masa, Jeely boleh je berbisnes.

Bagi yang bekerja, Bisnes Shaklee tak akan mengganggu kerja hakiki korang. Manage masa dengan betul, pasti semua berjalan lancar.

Jom join Bisnes Online Shaklee dengan Team Jeely

Janji ada gadjet dan internet, pada bila masa dan di mana sahaja boleh jalankan bisnes online ni. Pulangan pun lumayan.

JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE

Jadi apa tunggu lagi. Bagi mereka yang sedang mencari Bisnes Online yang mudah untuk diuruskan dan pulangan lumayan, boleh daftar ahli Shaklee dengan Jeely.

Klik ini untuk mendaftar: Nak Join Shaklee.

Jeely akan guide step by step untuk mulakan Bisnes Online dengan Shaklee. Korang mesti excited nak dapat Bonus Cash yang pertama dari Shaklee: RM600 ~ RM2000. Kan..

JOM! Cepat join Team Jeely. Boleh contact Jeely untuk pertanyaan lebih details.

HUBUNGI:


#ingatjeelyingatshaklee
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Comments

  1. Zaman sekarang memang nak kena ada income tambahan kan. Terbaik!

    ReplyDelete
  2. Zaman sekarang memang nak kena ada income tambahan kan? Terbaik!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee