Cara Renewal Keahlian Shaklee dengan Mudah

Bagi yang baru untuk mendaftar Shaklee, korang perlu tahu bahawa yuran pendaftaran Shaklee sangat murah! Hanya RM35 sahaja dah boleh join keahlian Shaklee, atau boleh dapat Free Keahlian dengan pembelian produk Shaklee berjumlah 100uv (point) = RM400 keatas. 

Selepas itu, korang perlu Renew keahlian Shaklee setiap tahun. Renewal Shaklee sangat mudah! Mari Jeely kongsikan bagaimana caranya.

Renew Ahli Shaklee dan Stay Healthy!

Cara Mudah Renewal Keahlian Shaklee

Untuk Renewal Shaklee, korang perlu buat pembelian sebarang produk Shaklee dengan minimum purchase RM34 sahaja. Boleh buat pembelian untuk renewal di Branch Shaklee atau dengan SID Shaklee yang daftarkan korang dahulu.

Bila dah buat pembelian, keahlian korang akan terus “Auto Renewal”. Tak perlu lagi untuk bayar apa-apa. Hanya FREE RENEWAL. Mudah sangat kan. 

Renewal Shaklee dengan buat pembelian mana-mana produk Shaklee

Renewal Shaklee boleh dilakukan 3 bulan sebelum tarikh keahlian expired atau waktu hari keahlian expired. 

Jangan risau kalau terlupa tarikh keahlian expired, kerana tarikhnya sama dengan tarikh birthday kita. Confirm kita akan ingat! Hehe. 

Apa jadi kalau terlupa Renewal Keahlian Shaklee? 

Tak perlu risau, Shaklee sangat baik hati dan menjaga setiap ahlinya. Jika terlupa untuk renewal Shaklee selepas tarikh keahlian expired, korang masih ada masa 6 bulan lagi untuk renewal keahlian itu selepas tarikh expired. 

Jadi cepat-cepat renewal Shaklee dalam masa 6 bulan selepas tarikh keahlian expired. Sama juga caranya, hanya perlu buat pembelian produk Shaklee dan keahlian akan terus Active semula!

Jika korang masih tak buat Renewal keahlian Shaklee dalam masa 6 bulan itu, keahlian korang akan di terminate oleh Shaklee. Rugi tau…

Kenapa kena Renewal Keahlian Shaklee?

Kenapa kena renewal Shaklee setiap tahun? Ini untuk Shaklee jejak ahli yang masih/sentiasa aktif. Aktif disini bermaksud masih lagi consume produk Shaklee setiap tahun. 

Kerana ahli Shaklee yang aktif dapat benefit yang banyak! Antaranya:

-Diskaun produk Shaklee sehingga 20%

-Cash Rebate daripada pembelian Shaklee sehingga 21% (klik sini untuk tahu lebih lanjut mengenai Cash Rebate)

-Promo Shaklee yang menarik setiap bulan. Antaranya diskaun harga, buy 1 Free 1, Free merchandise Shaklee dan bermacam lagi tawaran hebat!

-Boleh join event yang Shaklee anjurkan dengan Free sahaja!

Antara tawaran menarik di Shaklee

-Boleh buat pemeriksaan “Bone Check”, “Skin Check” & “Body Composition Check” di branch Shaklee dengan Nutritionist Shaklee secara Free!

-Dapat Consultation Exclusive dari Nutritionist Shaklee dan juga dari Shaklee Independent Distributor (macam Jeely yang dah berpengalaman lebih 5 tahun).

Jom Renewal Shaklee!

Bagi yang masih belum renewal Shaklee, boleh cepat-cepat aktifkan semula keahlian Shaklee korang. Sebabnya benefit yang korang dapat sangat banyak dan best! Rugi tau kalau expired macam tu sahaja. 

Nak Join Shaklee.

Bagi yang belum register keahlian Shaklee, korang boleh register dengan Jeely. Guide exclusive untuk korang! Klik sini untuk register. 

Sebarang pertanyaan lanjut mengenai bisnes Shaklee (nak jana pendapatan dengan Shaklee) atau pembelian produk, boleh hubungi Jeely segera.

Hubungi: 

Jeely 013-7115530

Whatsapp

FB: Jeelyana Andik Makah

IG: shakleeby.jeely

Youtube: Jeelyana Andik Makah

#ingatjeelyingatshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee