Dapat Cash Rebate dan Dapat Vitamin Percuma!

Siapa je yang tak suka kalau dapat Cash Rebate lepas membeli kan. Korang nak tahu, kalau kita beli Vitamin Shaklee kita pun boleh dapat CASH REBATE tau.

Beli Vitamin Shaklee dapat Cash Rebate!

Untung sangat beli dan makan Vitamin Shaklee ni. Lagi banyak kita membeli, lagi banyak kita boleh dapat Cash Rebate setiap bulan. Paling penting sekali badan kita pun sihat!

Cash Rebate dari Shaklee

Mari Jeely share macam mana kita nak dapatkan Cash Rebate dari Shaklee ni.

Sebahagian produk Shaklee dengan UV

Setiap pembelian Vitamin dari Shaklee akan dapat UV(Point), dari UV inilah kita boleh kumpul untuk dapat Cash Rebate. Minimum UV adalah 150uv = pembelian dalam RM480 ke atas (dalam sebulan) = Cash Rebate 5%, lebih kurang RM24. 

Lagi banyak kita buat pembelian, lagi tinggi Cash Rebate kita boleh dapat sehingga 21% = lebih kurang RM2000 cash rebate sebulan. Banyak kan!

Macam mana cara nak dapat Cash Rebate? 

Caranya mudah sahaja untuk kita dapatkan 150UV minimum setiap bulan. Boleh tengok jadual di bawah:

Cara kira Cash Rebate berdasarkan UV

Sebagai contoh: 

Kita beli untuk diri sendiri dan family (pasangan & anak-anak) Best Seller Set + Hero Kiddo = 153uv, kita dah layak dapat Cash Bonus sebanyak RM24++.

Untuk dapat lebih banyak UV, kita boleh ajak ahli keluarga yang lain (adik beradik kita), saudara mara, kawan-kawan untuk beli Vitamin Shaklee ini juga. Macam saya kata, lagi banyak pembelian, lain tinggi Cash Rebate kita akan dapat. 

Best Seller Set + Hero Kiddo

Best Seller Set sesuai di consume oleh orang dewasa. Set ini ada ESP, Vitamin C, B Complex, Omega Guard dan OsteNutrix.

Hero Kiddo sangat bagus untuk kanak-kanak. Vitamin chewable gummy bear berperisa Elderberry masam-manis yang mengandungi Vitamin C, Zinc dan Vitamin D.

Nak dapatkan Vitamin Shaklee boleh klik disini.

(Best Seller Set + Hero Kiddo tu sebagai contoh sahaja, korang boleh dapatkan Vitamin Shaklee yang lain juga ye. Semua Vitamin Shaklee ada UV sendiri)

Cash Rebate boleh dapat Vitamin Percuma?

Dari Cash Rebate yang kita dah dapat tu, kita boleh “pusing balik” duit tu dengan beli Vitamin Shaklee lagi untuk diri kita dan keluarga.

Haaa nampak kan macam mana kita boleh dapat VITAMIN FREE tu. Kita tak perlu keluar modal lain lagi, just guna duit dari Cash Rebate yang kita dapat tu sahaja untuk beli Vitamin Shaklee. Jimat kan! 

Untuk dapatkan Cash Rebate dan Vitamin Free ni, korang kena register ahli Shaklee dengan Jeely dahulu. Klik sini untuk register ahli Shaklee.

Yuran pendaftaran Shaklee sangat murah, RM35 sahaja. Atau dengan beli Set Best Seller + Hero Kiddo korang boleh dapat FREE MEMBERSHIP!

Best kan? 

Jadi jangan tunggu lama lagi, jom segera dapatkan Vitamin Shaklee dari Jeely! 

Guide Exclusive untuk korang supaya dapat kesan yang terbaik lepas makan Vitamin Shaklee. 

Nak Vitamin Shaklee: klik sini

Nak join Shaklee: klik sini

Sebarang pertanyaan atau nak order Shaklee boleh contact Jeely ok.

Hubungi:

Jeely 013-7115530

Whatsapp

FB: Jeelyana Andik Makah

IG: shakleeby.jeely

Youtube: Jeelyana Andik Makah

#ingatjeelyingatshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee