Kurus dengan Berkesan bersama Set Hello New You

Berat badan berlebihan mengundang kepada pelbagai penyakit. Pernah dengar “Punca penyakit bermula dari PERUT”. Ia memang betul!

Makanan Sihat VS Makanan Tak Sihat

Apa yang kita makan, itu yang kita dapat. Kalau kita selalu makan fast food, berminyak, tinggi gula, tinggi kolestrol, badan kita akan cepat “meradang” dan berat badan akan naik mendadak. Waktu ini pelbagai penyakit muncul dan kita akan mudah jatuh sakit. 

Tapi apabila kita jaga pemakanan seharian kita dengan makanan yang lebih sihat, “real food”, tidak berlebihan ketika makan. InsyaAllah badan kita akan kekal sihat! 

Disini Jeely akan kongsikan bagaimana nak turunkan berat badan dengan berkesan bersama Set Hello New You Shaklee.

Oh! Nak tahu kenapa ia dipanggil “Hello New You”? Kerana Set Kurus Shaklee ini akan menjadikan korang “ORANG BARU” yang nampak lebih kurus, fit, sihat, bertenaga dan menawan! 


Set Hello New You Shaklee untuk kurus


Set Hello New You bantu turun berat badan dengan berkesan!

1. Cinch Shake

Cinch Shake adalah sumber protein berasaskan Non-GMO soy dari Shaklee. Ia mempunyai 3 perisa: Vanila, Chocolate & Latte. Tinggi dengan protein (16g protein), fibre & kalsium. Ia juga tiada kolestrol & no trans fatty acid

Cinch Shake mengandungi "Leucine" yang membantu untuk membina otot. Specialnya Leucine ini akan jadikan otot kita lebih fit. Bila badan kita tinggi dengan berat otot, berat lemak akan mudah untuk hilang.

High in muscle weight result in more fat loss”

Cinch Shake juga mengandungi semua "Essential Vitamin" iaitu vitamin penting yang badan perlukan. Walaupun kurus, badan harus dapat semua Vitamin yang cukup supaya kita nampak kurus yang sihat bukan seperti zombi. 

2. ESP (Eergizing Soy Protein)

ESP juga adalah sumber protein Non GMO dari kacang soya. Ia membantu membina otot, beri rasa kenyang yang lama dan juga membuatkan kita rasa lebih bertenaga setiap hari.

ESP mengandungi 5 jenis Vitamin B. Tinggi protein (14g protein), tinggi kalsium, tiada kolestrol dan juga tiada trans fatty acid. Berperisa Vanila yang enak! 

Selain untuk kurus, ESP juga bantu untuk cantikkan kulit. Pudarkan parut jerawat. Renew sel-sel kulit kepada sel baru yang sihat! Perempuan dan lelaki boleh consume tau.

3. Omega Guard

Omega Guard adalah sumber lemak sihat: "Fatty Acid Omega 3". Omega Guard Shaklee juga dikenali sebagai “fish oil” yang tulen dan selamat, kerana ia menjalani 3 kali proses penyulingan untuk buang segala heavy metal & mercury.

Omega Guard Shaklee, 3 kali penyulingan untuk buang Merkury dan Heavy Metal

Kalau korang nak tahu, badan juga perlukan lemak sihat untuk ia singkirkan lemak jahat (salah satu sebab inch loss). Sebab tu wajib makan Omega Guard Shaklee.

Selain itu, ia juga membantu meningkatkan metabolisma badan kita, bantu kesihatan jantung dan salur darah, juga bantu turunkan paras kolestrol dan tekanan darah tinggi.

4. Lecithin

Lecithin juga sejenis lemak sihat yang membantu untuk "meng-emulsi-kan" lemak, atau bahasa mudahnya menguraikan lemak atau memecahkan lemak menjadi molekul kecil untuk penghadaman lebih mudah dan bantu menggalakan penggunaan lemak sebagai tenaga. 

Lecithin juga mampu beri effect inch loss juga tau. Maksud inch loss ini adalah, kita dapat buang lemak jahat dari badan (fat loss).

Bila berat lemak jahat dalam badan sikit, organ-organ dalaman kita lebih sihat kerana tiada lemak jahat yang menyeliputinya. Lecithin & Omega Guard ni kawan baik, fungsinya sama untuk singkir lemak jahat. Consume keduanya sangat bagus!

5. Herb-Lax

Herblax adalah campuran beberapa jenis tumbuhan dan antaranya adalah daun senna yang berfungsi sebagai laksatif semulajadi.

Herb-Lax merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh. Ia membantu untuk melegakan masalah sembelit.

Berminat?

Kalau korang berminat nak cuba set kurus Hello New You ni, boleh klik disini untuk beli.

Jeely akan guide cara consume set ini dengan betul. Bonusnya korang akan dapat guide personal exclusive untuk “meal plan” dan cara kira kalori makanan seharian.

Jeely suka pergi Gym!

Nak dapat harga murah?

Untuk dapatkan Set Hello New You dengan harga murah, korang kena join ahli Shaklee secara PERCUMA sahaja! Diskaun 20% untuk korang grab Set tu! Klik sini untuk join ahli.

Jangan fikir panjang, jom dapatkan sekarang dari Jeely!

Hubungi:

Jeely: 013-7115530
Whatsapp
Youtube: Jeelyana Andik Makah
FB: Jeelyana Andik Makah
IG: shakleeby.jeely

#ingatjeelyingatshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Kencing Manis dari Sumber yang Selamat

Resepi Peria Katak Goreng Rangup

Cara Detox Badan, Hati, Usus Dengan DTX Complex Shaklee